HTML

Destyverse - Az Én Univerzumom

Időnként késztetést érzek hogy idekarcoljak néhány szépen megrajzolt mondatot. Legtöbbször csak gondolatok, szemelvények a mindennapjaimból, néha cikkek, értekezések, esetleg novellák.

Friss topikok

  • lvnte (törölt): ...hova? :D (2009.01.02. 21:32) Elköltöztem.
  • lilla.: odavagyok a postjaidert.es ezert a bejegyzesert a legjobban. (2008.10.31. 15:02) The first of many
  • barbi: csipa a leggjóbb (2008.10.25. 01:34) Csipa
  • szenilla: you're too good, hahaha:D (2008.10.12. 16:00) Hajnalodik...
  • Mayte: Nagyon tetszik az utolsó írásodat. Sok minden szeretném hossza írni de tudod hogy ez nekem problém... (2008.09.26. 22:45) Kezdjük el...

Linkblog

Csíplek

2008.10.21. 23:02 Destinix

Furcsa helyzet állt elő. Azt vettem észre magammal kapcsolatban, hogy lényegesen többet stresszelek egy adott dolgon, személyen, eseményen, mint amennyit a helyzet súlyossága, valós természete megérdemel. Milliószor körbe járom elmémmel a témát, megvizsgálom nem csak az elképzelhető, de a fantasztikus szemszögekből is, s csak idővel, nagy nehezen döntök.

Azonban visszatekintve az elmúlt néhány esetre, mikor csontig rágtam lelkemmel egy adott témát, végül minden esetben jó döntést hoztam, megfelelő lépést tettem.

Ebből következően talán most meg kellene nyugodnom, mert a sok izgulás jóra vezet. Azonban ha megnyugszom és nem izgulok rajta és nem emésztem túlzott mértékben, lehet végül nem hozom meg azt a helyes döntést. Tehát a megoldás a megoldás kulcsának elvesztésében járna? Ez talán már paradox. Hisz a cél a nyugodt állapot és józan döntéshozatal - ami ha a fentiek igazak, esetemben nem összegyezthetőek.

Tehát mégegyszer mert ez nagyon tetszik (ez már puszta karcolati maszturbáció). Ha megnyugszom, hogy minden rendben lesz, pontosan azt ölöm meg, ami miatt minden rendben lenne. Tehát a vígasz nem vígasz valójában - hiába mondom magamnak, hogy végül jó döntést hozok, odáig bizonyára szenvedni fogok a magam agyi önsanyargató módján.

 

 

--->

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://destinix.blog.hu/api/trackback/id/tr30725590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása